i brist på annan rubrik...

Jag känner för att skriva något vettigt men jag har ingenting att skriva om. Mina pollen inlägg är de flesta ganska trötta på tror jag. Jag hade nog vart det. "Ja, okej! Du har allergi! VEM BRYR SIG?" Eller...?

Det ända jag har att säga är att jag har vart hemma idag. Riktigt skönt faktiskt.
Jag kom in i C-gruppen också! Vilket betyder att jag har fått en plats i en avancerad dansgrupp! : >
Det är en liten guldkant på dagen.

Imorgon kommer jag bara till skolan för att bli klar med min avslutningsmiddag-klänning. Kommer inte klara av en hel dag med mina hyperaktiva vänner. Sen blir det hem och baka bullar eller muffins med signe. För imorgon har min dansgrupp blivit inbjudna hem till våran danslärare och vi ska snacka och kolla på gamla uppvisningar och träningar. Tror det kommer bli trevligt.
Hon har dock katt, men jag får knapra mina piller, hålla mig undan och hoppas på det bästa.

/Nadjuff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0