Fliluftsdag

Känns ganska onödigt. Visst slipper man skolan men man måste hålla på med tråkiga (enligt mig) grenar. Det gör liksom ont vad man än gör...Höjdhopp, som gjort för att skada rygg och nacke. Längdhopp, underdelen av kroppen om inte också armbågarna. 100,800m, ont i fötterna och en sjukt äcklig träningsvärk dagen efter.
Den enda grenen man möjligtvis inte får ont i är kula. Visst, är man riktigt klumpig så krossar man tårna, och man kan få ont i armen.

Friidrott är som ni märker inget för mig. Jag är ingen hurtbulle, så är det bara. Visst vill jag börja träna och bygga lite muskler på gym men friidrotts träning känns så farliga på något vis. Man får ont! Har ni inte sett OS? Det är ju alltid ledband som går av, skadade knän o.s.v. Det enda som möjligtvis överlever är väll ett ospräckt kranium.

Hade alltså friluftsdag idag. Rena helvetet!
Om man ser det från en allergikers sida var det idag torrt,varmt,blåsigt och andas tjockt syre hen hel dag. Dom som inte har allergi kan ju verkligen skatta sig lyckliga. En varm skön dag men svala vindar och en fin blå himmel. MY ASS! Hoppas att det går över väldigt snart! Vill inte stå som en äcklig snorboll på avslutningen. Och jag vet att jag tjatar om min allergi, förlåt, det är det ända jag känner för att skriva, vill att ni liiider med mig. Tack.

Det är ändå fredag, och det är jag så lycklig för! Nu ska jag se fram emot en skön och vilosam helg.Eller mycket vila blir det inte...Gröna Lund imorgon med Ellinor och på söndag ska jag jobba, men det är så jag slappar! Not.
Hon som stog och kratta sand idag. /Nadjuff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0