4 timmar senare...

...sitter man här igen men denna gång ensam. Kom nyligen hem från Murres och nu är mitt hår jämt klippt. Tack!
Fick trevliga komplimanger för mitt hår idag. Uppskattat. Men jag kommer sakna mitt långa hår snabbare än vad jag tror. Mitt hår växer så pass snabbt så det ska inte bli några problem.
När frisören föna mitt hår så började jag se lite tantig ut, jag har en liten tant-look helt enkelt i mitt hår just nu.
Men det är så härligt kort! Inget hår som hänger och slänger och ser dumt ut. Nu kan man börja från början och se ett nytt fräscht hår växa ut. Det kommer nog se bra ut när det växt ut också!


Idag har vart en ganska så slapp dag. Började halv tio med film eller rest. Jag ville inte se film och jag hade ingen rest att göra, så jag och Signe hängde lite i skolan någon timma sen moppade vi iväg hem till mig och förberedde apelsin juice isglass! (Saga är ett geni! :p)

Längtar som skjutton till denna helg! Genrep på fredag, uppvisning lördag,söndag.
Och på torsdag får jag mina pengar! Min lön!! Åhh vad det känns härligt att tjäna sina egna pengar. Man förstår bättre vad dom egentligen är värda. Dom ska spenderas på försenade födelsedagspresenter, present till min far som fyller år och morsdag som också "står för dörren". (TANT)

"Tant" is the new black. /Nadjuff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0