Surprise!

Kom hem till signe runt sju på kvällen, ruby öppnar. Det är mörkt som satan. Strömavbrott kanske? Går in i köket:
SURPRISE! Och så flyger det en massa glada vänner över mig med stora leenden och ballonger.
Dom hade gjort en överaskningsfest! Till MIG! Då var man inte lite happyface!
Emma, signe, ruby, alison, linda hade planerat en liten överaskningsfest för min skull! I love it! I love them!
Det serverades hamburgare, godis och popcorn och läsk i stora mängder.Och sen så sjöng dom så fint för mig också. :) Ellinor skulle komma men hon kom inte till signe förens några timmar senare.
En bra kväll som slutade med förvånade men glada miner!

ni är bäst! /Nadjuff


Kommentarer
Postat av: Anonym

roligt!

2008-03-23 @ 10:20:36
Postat av: alison

Aw va kul att du gillade och uppskatta den, ingen skulle förtjäna den bättre än dig vännen!

2008-03-23 @ 10:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0