Stresspluggskit och lov. (känner ni skillnaden i orden?)

Sitter här med HKK uppgiften som skulle vart inlämnad sedan läääänge. Och sen så har jag också var duktig och försökt att arbeta lite med Slöjdarbetet också. Kommer inte ihåg hur jag sydde min mupp klänning, och ingen lär ju använda den här beskrivningen. Sen har jag matten som jag ska hinna med. Och sen är det säker många saker till som jag inte ens orkar tänka på.

Åhhhh PÅSK!
Med färg glada fjädrar, ägg, påskris, harar, påsk kärringar och påsk gubbar! (?)
På påsken får man äta så mycket godis man vill, för då är varje dag lördag! HA!
Jag kommer säkert drabbas av diabetes. Inte bra. Sådanna problem har jag inte.
Hoppas inte att ni har glömt vem som blir sweet 16 på lördag? ;D JAG! Nadjuff! Junnarp!
Då får jag en ny mobil. En utan spräckt display och en utan skitdyrarånar3! Comviq here I come!

skummaste snön snöade idag, men jag gillar det! Plus att det ändå kom lite sol senare på dagen! :)
Jenny har bara börjat sin dag i LA. Är så grymt avensjuk på henne. Känns konsigt att inte träffat henne på länge!
Men hon kommer snart tillbaka, (HA-HA) och då jeflar!
Glad Påsk! /Nadjuff

Kommentarer
Postat av: Saga

comviq yeeey! :D:D nytt nummer då eller?

2008-03-20 @ 15:59:53
URL: http://krullethelgonet.blogg.se
Postat av: suss

Jag älskar påsk! jag ska sätta fjädrar i min halsduk och håret sen :P , hahaha :P

2008-03-22 @ 11:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0