Ovan.

När du sa att du grät igår, visste jag inte vad jag skulle säga,
är så ovan att du är nere så jag kan inte hantera det...
Du som är så posetiv och skiner som en sol varje dag,
du som alltid har ett leende på läpparna, har ögonen som lyser och värmer mig,
var ledsen och jag fann inga bra ord att säga till dig. Satt mest tyst och bara lyssnade.
Jag vet inte ens hur upprörd du är, men jag skriver detta för
så som du finns för mig varje gång finns jag för dig. Alltid.

I have seen fear. I have seen faith.
Seen the look of anger on your face.
And if you want to talk about what will be,
Come and sit with me, and cry on my shoulder,
I'm a friend.
And if you want to talk about it anymore,
Lie here on the floor and cry on my shoulder,
I'm a friend.
James Blunt - Cry /Nadjuff

Kommentarer
Postat av: alison

tack älsklingen, du är helt underbar..

2008-03-05 @ 17:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0