Nadjuff 16 år!

Rubriken säger det mesta. : ) Idag blir jag 16. Lika gammal som lilla sjöjungfrun. Inte dåligt.
Nu får jag gymma och nu får jag övningsköra. Hjälp. Känner inte för att övningsköra. Jag måste ju inte, eller inte just nu i alla fall. Om jag nu blir målare så måste jag ju liksom kunna köra bil. Man kan ju inte åka omkring med en flakmoppe liksom.

Tilbaks till ämnet.
Jag fick pengar och på onsdag blir det finally en ny mobil!
Och på tal om ingenting så har jag gått och blivigt sjuk.
Men det är det värt!

sick sixteen/Nadjuff

Kommentarer
Postat av: susselituss.blogspot.com

YAAAY! :D GRATTIS TILL DIG!! :D:D fick du nokia mobilen du hade på bilddagboken?

2008-04-09 @ 18:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0