inte bra jao...

Jag borde inte sitta här. Den duktiga och vettiga Nadja skulle vart inne på sitt rum nu och pluggat 100 olika saker men den oansvarsfulla och inte-plugg-sugen nadja sitter här vid datorn,dricker Oboy och lyssnar på musik som gör henne glad! Men jag ska gå snart! Jag lovar! Ska bara få skriva av mig och vara omkring ute på nätet.
I helgen har jag dansat som vanligt och i lördagskväll hjälpte jag saga med hennes solo som hon ska göra på tisdag när hon har intagningsprov till södra latin, all lycka till henne! Sen vidare hem till emma där simon och adam också var.Det var en chill kväll, och som alltid sov vi i hat sängen. Vaknade med en sjuk paaaain in the rygg!
Sen var jag bara mest allmänt irriterad hela dagen.

På tal om ingenting så får jag inte någon ny mobil i förskott, så jag får vänta tills jag fyller år, d.v.s om 12 dagar! Men jag överlever det! Jag förväntar mig en massa grattis av alla men kanske inte i form av några sms till den gamla mobilen. Men när jag fått en ny får alla skicka hur mycket som helst! Tveka inte kära people! Nej, nu måste jag ta mig i kragen och göra någon nytta! Had'e!


image95

Hatar sängen av hela mitt hjärta! /Nadjuff.


Kommentarer
Postat av: Emma

HAHAHAH , min säng är älskad :)
det var i lördagskväll inte igårkväll ?
puss!

2008-03-10 @ 16:16:38
Postat av: suss

Gillar den där bilden :)

2008-03-22 @ 11:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0