Blääää

Gud vad jag hatar att små tjaffsa med pappa. Isch. I fredags nr jag var hemma hos jenny ringde jag hem och frågade pappa om emma kunde sova hos mig och det var lungt och då sa jag att vi kommer straxt innan tolv och då sa han grejer och jag sa grejer och lalala, ni vet hur det är..så det slutade med att jag sov över hos emma i hennes bajsgnissel s k säng, haha!
Vi var vakna ända till halv sex säkert och roade oss med skuggfigurer och annat prat om lite mer "intima grejer".
HA. HA.

Sen i söndags ville jag verkligen inte vara hemma med sur gubben så jag lekte med emma, åkte till jenny en sväng och träffade folket och vidare till Adam. Och kvällen var bra till och från, var väll lite sådär utanför som det kan bli ibland men det var ändå chill, man fick ju breda ut sig i adams fetto säng.
Och nu sitter man här igen men huvudvärk som jag fick av något..Mami ringde till mig idag och det var jätte varmt och hon stog på en gräsmatta och det var sol och lala, sånt där som det inte är här nu.Hon kommer hem på tisdag, jag saknar henne faktiskt.

Vardags rummet har fått färg på väggarna nu, vet inte om det är grundfärg eller vår riktiga färg men jag hoppas på grundfärg för jag vill inte ha ett vitt vardagsrum igen. Och pappa håller på och lägger vårat nya klicka golv i ek. det ser fint ut och kan inte vänta tills man kan ligga i en riktig soffa och inte sitta i vårat klaustrofobiska tillfälliga tv-rum.
Måste börja på pusselbitspasset på gympan med emma väldigt snart. Hatar den här terminen på gympan, ville bara säga det- HATAHATAHATA!dö.

Whyyyy?/Nadjuff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0