YES!!

Jag kom in på måleri! Nu är jag, för att citera saga,: "officielt en sågbäckare!"
Till höste kommer jag gå måleriprogrammet på Sågbäcksgymnasiet!
Nu slipper man oroa sig för att inte komma in. Nu kan man njuta av sommaren på riktigt!
Ni anar inte hur glaad jag är! Nu blir jag verkligen "den bloggande målaren" som mina lärare förut spådde på avslutningsmiddagen. Det här har varit en toppen dag!
Så vitt jag vet har alla kommit in på det dom haft i första hands val!

Tack alla lärare som hjälpt mig bli den jag blev! (skolmässigt sett.) Nu ligger framtiden planerad framför mina fötter.
Den 20 Augusti är det upprop klockan 9.00. Kommer inte kunna sova den 19 säger jag bara... Och om jag somnar kommer jag inte orka gå upp! Tur att jag inte har längre till skolan än vad jag hade förut.Ungefär lika långt.
Jag är så taggad att börja nu! Men jag vill fortfarande ha sommarlov ett tag till.

Idag var jag i centrum med Signe för att hämta ut mitt (fula) ID och lite allmän shopping.
Jag tänker "spoijla"(glömt det riktigta ordet, he.he.) bort mig nu efter att jag fick lite utav mitt barnbidrag och min lön! Åhh, vad jag älskar lön! Skämma bort mig, heter det! Det ska jag göra. Suck. Jag är helt över exalterad.



Ikväll blir det Jönssonligan hemma hos Signe tillsammans med Simon och Emma.
Det här är guld! ("slotts")

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0