en liten del av min morgon.

Vaknade i morse av att det öste ner! Trodde det var en tidigt morgon men klockan var faktiskt tolv!
Det är ovanligt för mig, men å andra sidan så somnade jag klockan tre också. Men jag har sovit länge några dagar nu, det känns bra. Åhh, min säng är bäst! Anyway..När jag gick upp och skulle göra i ordning min frukost så möttes jag av ett fyllt kylskåp! Mina föräldrar har storhandlat! <3 Mat är kärlek! Nu låter jag som ett riktigt prekt fetto.

Ska snart iväg till stuvsta för att möta en genomblöt Alison! Vi skaa hyra film och äta typ..bullar! Mums!
Jag har faktiskt städat i mitt rum! Eller, jag har inte dammsugit, vilket jag verkligen borde göra, men det är undan plockat!

NU måste jag gå, annars hinner jag inte! Had'e!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0