Filmkväll är det nu!

Nu sitter vi i stugan mätta och belåtna för länge sen och nu tittar vi på Ice Age. Det är nog en av dom bästa filmera!
Dom kämpar genom vått och torrt för att återlämna ett litet barn till sin familj. En sengångare, en mammutt och en sabeltandad tiger skulle jag tro att det är. En konstig flock.

Klockan nio börjar en annan film, "50 first dates", med Adam Sandler och Drew Barrymore. Den är också jätte bra!
Fast jag är typ en allätare när det gäller film. Jag gillar dock inte drama så mycket men det går väl an.
Anyway, filmen handlar om en kvinna som en dag råkar ut för en bilolycka och hennes familj gör så att hon lever samma dag varje dag. Hennes långtidsminne är skadat, hon minns för en dag men efter att hon somnat är allt som bortblåst.
Detta gör att Adam Sandlers roll inte får det så lätt för sig när han ska försöka dejta denna kvinna.
En jätte rolig film och den rekomenderas!

Nu ska jag se klart Ice Age! Sengångaren Zid är bäst i hela filmen.
Han gör filmen tillvad den är!
/Nadjuff

(tror inte jag kommer orka fort skriva det där "/Nadjuff" känns så onödigt,
det är ju min blogg, ingen annan skriver ju i den.
Så detta blir det sista inlägget med underskriften. Okej, hejdå nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0