En lista...

För 5 år sedan...
Var jag elva år och gick i femman på Tomtbergaskolan, jag hade lite lagom nördig stil och blev mobbad av gänget jag hängde med.Inte av alla men några. Min bästa vän var Ellinor och Signe, tror inte jag hade fler då.
Det var i alla fall sista året som mobbarna gick i min skola och i sexan var jag en mycket gladare och självsäkrare person!Jag dansade och spelade basket också!
För 3 år sedan...
Var jag tretton år och gick i sjuan kvar på Tomtberga. Började må lite olika tack vare hormonerna Jag hade fortfarande samma bästa vänner, och det var nu som vi började ha lektioner på Huddinge gymnasium. Då kände man sig väldigt liten. Började med ett nytt språk, Spanska, och det gick bra. Tror jag.
För 1 år sedan...
Var jag 15 och gick näst sista året på Tomtberga. Var överlycklig för att det var sommarlov, och hade den bästa sommaren, so far. Hade börjat umgås mer med andra klassen och blev återigen kompisar med Emma,Linda,Jenny.
För 3 månader sedan...
För exakt tre månader sen idag, var det två dagar kvar tills jag skulle fylla 16 och mina vänner gav mig en överraskningsfest! Åh, vad jag ar glad då! Det var jätte fint. En viss person hade sin första fylla, INTE jag. Ha.ha.
Hade blivit jätte bra kompisar med många människor och början på detta år har haft sina upp och ned gångar. Hade också kommit nära min klass lite senare.
Igår...
Åkte alla hem utom jag,signe och pappa. Vi fick väll lite långtråkigt och vi kastade frisbee och spelade lite andra utomhus lekar. Fick också en jätte läskig gråtattack.(i förrgår träffade jag bulls-eye, den du!)
Imorgon...
Tror jag att vi åker här ifrån. Sen får man se vad som händer.(i över morgon,onsdag, får jag veta min framtid. Vilket gymnasium jag ska gå.)
Om ett år...
Har jag gått mitt första år på Sågbäcksgymnasiet och träffat nya kompisar! Sen vet man inte vart vägen leder en.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0