vafan då...

Det är så typiskt att alla har annat för sig när jag försöker få ihop folk att göra något.
Dom mår inte bra, är inte hemma, har andra planer. Men jag är ledig. Och så är det precis tvärt om när jag är bortrest!
Tycker inte folk om mig? (ta det inte så bokstavligt)
Idag har jag bara suttit inne vid datorn och hela tiden väntat och eller vart på väg någonstans.
Och jag som sa till mig själv när lovet började, jag ska inte slösa bort någon dag, riktigt njuta av varje dag.
Yeah, right! Så har det inte vart idag. Funderar på att gå och köpa en glass åtminstonde så jag rört på mig idag.

På tal om att röra sig så har jag tänkt att jag ska börja gå, det är bra motion och det är något jag orkar i längden.
Jag kan inte löpa i en timme, jag klarar inte ens av 10 minuter, jag har inte så pass bra kondition. Cykling tycker jag inte ger rätt effekt, så att promenera känns som det bästa alternativet. Då är det power walk jag menar, inte någon ute-på-stan-och-shoppar-prommenad.
Men jag kan inte börja ännu, jobbar hela den kommande veckan(v.24) så i alla fall vecka 25 ska jag börja!

Nej det blir nog ingen glass idag. Vilken bra början.
/Nadjuff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0