Sängen<3

Herrejävlar vad jag sov bra i natt! Men vi var ute hela dagen igår och kasta en och samma pinne till Bexa(hunden). Fatta vad trött hon måste vart. Springa hela dagen! Inte illa. Men anyway. Jag sov jättebra i natt. Jag älskar kännslan när man vaknar på morgonen och så är täcket alldeles fluffigt och kudden är alldeles varm och nersjunken för huvudet. Och så vill man bara sova lite till.
(Det är sådanna dagar man måsta gå till skolan!) Lovely! Jag sov bra i alla fall.

Det är soligt och varmt. Ska gå ut på altanen nu och vara social med folket där ute.
Tror att vi åker hem snart. Fast har ingen större lust eftersom det är bråk med polare, det tänker jag inte berätta.
Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0