Nadjuff får ett ansiktslyft!

Tack vare Isabelle så ser min blogg så här fin ut! *peka*
Jag tycker den blev jätte fin och mycket snyggare än vad den var innan. Så vi slog ihop våra klocka huvuden och skapade denna ursnygga design om jag själv får säga det. Fast det var Isabelle som gjorde det tekniska arbetet som jag själv inte orkar, och jag bara sa hur jag ville ha det.

Jag har i alla fall gjort headern själv!(Hoppas ni ser den, för det gör inte jag.)
Och bakgrunden är redigerad av mig.SÅ lite cred till mig också!

Var ute och fota idag, lägger in bilderna så fort jag hinner!
"You look great!" /Nadjuff

Kommentarer
Postat av: isabelle

jag ser din header ! :)

2008-06-16 @ 19:33:37
URL: http://bbarabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0