Lite shopping...

...i huvudstaden stocholm idag. Åkte in vid två tiden med Ruby! Länge sen jag träffade den lilla människan!
Jag har nu införskaffat ett par nya mer sommar skor istället för mina "converse" skor. Dom har jag ingen bild på men dom är vita med svarta smala ränder som går från hälen och framåt över hela skon och sen är det svarta fjärilar broderade längst fram över tårna. Bättre än så kan jag förklara det.
Sedan har jag köpt ett par nya svarta byxor som är väldigt tunna, gjorda i linne skulle jag tro, ingen aning.
Bra att ha. Det är sånna som man bara kan dra på sig och så blir det bra. Haha, typ.

Och klänningen behöver jag väll inte förklara, det ser ni ju själva. Säg gärna vad ni tycker!

Vilket mode blogg inlägg det blev./Nadjuff

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Sv: Tackar så väldans mycket!:o))

2008-06-14 @ 22:02:11
URL: http://typperra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0