Lazy

Sitter hemma hos saga i hennes gula vardagsrum. Saga står i köket och steker pankakor till henne och hennes katolikbarn, dom ska till skansen och sen ha picknick. Det hade hon och jag idag. Vi köpte frukt och gjorde en verkligt god fruktsallad! Jenny är också här! Hon står i köket och gör lite kaffe till mig. Själv är jag lat och bara sitter här halv sex på morgonen med en godisskål brevid mig. Nu är det sommarlov vilket för det mesta innebär att vända på dygnet. Trevligt. Nu vill Saga ha hjälp med att steka pankakorna, så vi hörs en annan gång! /Nadjuff

Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas att du får en lyckad dag!

2008-06-07 @ 05:39:42
URL: http://lindassblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0