Godmorgon allihopa!

Sitter i stugan och min farbrors frus bror och tjej har nu kommit hit, dom har inte vart här länge men dom gör sig redan hemmastadda och fixar lite musik och högtalare inför ikväll när de vuxna ska äta sill, ta sina nubbar, och skratta gott.
Det här blir nog en fin midsommar.

Jag och Signe kollar på desperate housewives. Vilken tur vi har att vi fick låna min farbrors dvd, eftersom vi båda glömde.
Här är det väldigt solig men några moln på himelen som ser lite mörka ut, och vara sig vi vill eller inte så tror jag att det kommer regna ikväll. Det är skönt här ute, ca 17°C här ute.
Jag och signe har avslutat våran pil-tunering, jag vann!

Bilder här ifrån kommer som sagt när jag kommer hem, tills dess får ni hålla ut!
Skriver senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0