förlåt..

Men jag orkar inte skriva och känner för att fylla i listor för jag tycker det är kul.

BRUKAR DU :

Titta på dig själv i spegeln: rätt så ofta.
Gnälla: Nae, det tror jag inte.
Sova: Försöker iaf.
Ha ångest: Mesta dels under skoltiderna.
Ta mediciner du inte borde ta: nej
Vilja dö: det har hänt ja.
Drömma mardrömmar: det var längesen nu.
Drömma sexdrömmar: det händer väll.
Klä dig i svart: nej, äger typ två svarta plagg, gillar inte svart så mycket.
Gå till kyrkan: nej
Gå i skolan: ja
Röka: nix
Ljuga: inte ofta
Hata folk: nja, hata är ett starkt ord.
Lita på folk: jo

VEM :

Saknar du: just nu? Ingen.
Vill du döda: Ingen!
Vill du slå: ingen just nu.
Kysste dig sist: mamma - på kinden.
Vill du kittla: Simon! hahahaha!
Kramade du sist: Pappa
Vill du prata med: Alison
Skrek du på sist: mest troligt pappa
Vill du vara som: Jag vill vara vissa delar av många andra men annars trivs jag bra med mig själv!
Sårade dig sist: minns inte.
Vill du bli galet full med: Just nu ingen! Men annars mina kompisar! Brukar bli bäst så.
Gjorde dig riktigt glad senast: Simon - när han driver med Emma!
Ringde dig senast: Pappa

HAR DU :

För många vänner: kan man ha för många?
Förföljelsemani: bara för att jag inte är paranoid betyder det inte att dom inte är efter mig!
Tvångstankar: Ja
Någon fysisk sjukdom: allergi?
Någon skada: skuliosis(?)
Färgat håret: har färgat det brun ca 3ggr
Brutit några ben: aldrig
Några piercings: fyra, två i varje örsnibb.
Egen dator: Stationär=familj, bärbar=för det mesta min.
Bra självförtroende: nej
Kysst någon: njae
Köpt kondomer: nej
Tagit nakenbilder: nej
Sagt jag älskar dig till någon idag: Har svårt att säga det till folk.
Bjudit ut någon: nej
Varit kär: nej, aldrig. :(
Dumpat någon: nope
Blivit dumpad: nix
Velat vara otrogen: nej
Varit otrogen: big no,no.
Stulit någonting: ja(inget farligt, haha!)
Lämnat landet: ja
Rymt hemifrån: ja
Tuttat eld på nått: Pyroman är min andra namn!
Gjort något olagligt: Jadå.

HUR :

Svarar du i telefonen: "Nadja"om jag är hemma, annars är det "hallå" på mobilen. Men det beror på vem som ringer.
Fördriver du tiden: dans, kompisar!
Mycket pengar har du: 2.535kr på kortet*skryta*, lite pengar som ligger här och var,plus att folk är skyldig mig pengar!
Tjänar du pengar: barnbidrag,månadspeng,lön.
Ofta Bäddar du sängen: händer inte ofta.
Ofta diskar du: aldrig!
Ofta städar du: när det börjar se förjävligt ut.
Många stör du dig på: ett antal personer.
Ofta träffar du din familj: varje dag jag är hemma.


TROR DU :

Att du kommer bli något: klart jag kommer bli!
På rymdvarelser: osäker.
Att folk tycker om dig: ja, det hoppas jag.
På ett liv efter detta: Det vill jag!
Att fiskar kan tänka: Varför skulle dom inte?
Att du kommer leva länge: forever young!

VÄLJ :

Katt eller hund: båda är söta men jag är allergisk mot katt!
Vit eller svart: vit
Varmt eller kallt: varmt
Vatten eller land: beror på
Sex eller kyssar: med vem är min följd fråga!
Telefon eller internet: båda!
Musik eller tystnad: musik
Bok eller film: båda
Leva eller dö: Leva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0