Blixtar och dunder...

...men defenitift inga magiska under! Jag jobbar fortfarande och nu sitter jag här på lunchen och äter mammas torra potatismos-potatisbullar och bara tar det lugnt. Men plötsligt så ser jag blixten och så mullrar det, och det var inte alls långt mellanrum, och i fysikens lagar betyder det att den är nära! Nu vill jag inte ut och jobba, jag vill inte bli träffad av blixten! Och jag har mycket att bli klar med! Eller ganska mycket.

Dom negativa sidorna med att jobba på sommaren är att man inte får sommarlov, man får gå upp tidigt, och slita hårt.
Men på sätt och vis har jag jobbat på bra veckor. Efter som att det vart så dåligt väder, ingen vill till Gömmaren nu och chilla. Alla stannar inne och gör annat. Och då är jag ute. Och jobbar.
MEN, jag får ju betalt! Riktigt bra betalt också! Jag tjänar lite drygt över 1000 spänn på tre dagar! Klirr i kassan!

Nae, jag får ta och avvakta lite med att ta mig till jobbet igen, vi får se hur det går.
/Nadjuff

Kommentarer
Postat av: Linda

vad jobbar du med? :)

2008-06-17 @ 14:38:08
URL: http://bbaggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0