Avslutningsmiddagen

Vi gjorde oss i ordning och skuttade omkring som glada små dockor, så söta var vi, som dockor.
Sen kom vi till skolan och där står alla andra små dockor och väntar på att få komma iväg till middagen
som skulle hålla till på hemlig plats.(på dagen var vi och badade,as kul!)
Det blev lite kramar och plåtning sen bar det iväg!

Avslutningsmiddagen var i sundby. Dom har en jätte fin ny renoverad resturang där men sjöutsikt.
Fy sjutton vad fint det var! Vi kom dit och fick välkomstdrinkar och man kände sig väldigt kunglig.
Sedan var det dags att sätta sig vid bordet. Och våra hungriga magar skrek. Innan maten blev serverad fick vi spela flumbingo, det var jätte kul, och mycket fusk. (för er som inte vet var flumbingo är får vi fråga i en komentar!)
Tillslut blev middagen serverad. Det blev Oxfilé med skivad potatis och sallad.
Vegostilen fungerade inte riktigt där, så jag tog en liten bit och åt för att vara trevlig, men mest potatis och sallad.

Det blev mycket prat och skratt och efter att klassföreståndarna höll sina tal fällde jag en tår eller två.
Det var så fint! Jag blev förvånad över mig själv, trodde inte att jag var en sådan människa, men det
blev för mycket för mig helt enkelt. Jag kommer att dö på torsdag. Kommer kännas så jobbigt.
Separationsångest for real! </3

Sedan så berättade lärarna vad vi jobbade som/med 2028 när vi ska återförrenas. Jag blev en bloggande målare!
I like the sound of that! Låter mycket bra. Usch, får inte bli alldeles sentimental och börja böla här nu. Det är inte kul att läsa, det är liksom inte...vesentligt, tror jag det heter.
För att citera min svensk lärare;

"Det här var dom bästa niorna någonsin"/ Nadjuff




(Spöade skiten ur lärarna i brännboll idag! Där fick dom vad dom tålde. He.he.) <3


Kommentarer
Postat av: Peter

Spöade skiten ur? Snarare en liten gnutta tur, eller vad tror du??

2008-06-04 @ 08:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0