Var är alla?

Jo, BORTRESTA! Eller, de flesta är det. Annars är det också dom som jobbar.T.ex Signe.
 Idag åker folk iväg till Arvika, vissa andra är på någon släktträff-grej på Åland!
Vilka mer...jo, juste. Idag flyr Emma Stockholm och drar till dom goa gubbarna i
Göteborg på handbolls cup. Saga tror jag är i trollhättan.
Och kvar blir jag. Nadjuff med nästan ingen att leka med. Jag kan ju leka med Signe efter hennes jobb om hon inte är allt för trött för jag vet hur tröttsamt det där arbetet kan vara. Men jag har ju som tur också tvillingarna! Dom får jag umgås med!

Snart är det sommarkurs ockås! Åhhh...då får jag dansa igen. I en hel vecka med min favorit lärare! Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0