Powerwalk!

WOHO, för två timmar sen kom jag hem från min promenad! AHA! Jag klarade det!
Jag gick upp klockan nio, och kvart över var jag iväg på min promenad!
Gick till källbrink på en kvart, ett varv i spåret och sen en kvart hem igen.
Jag var borta en hel timma!
Känner mig lite stolt, nu gäller det bara att hålla igång, men vet inte om det blir någon promenad imorgon eftersom att jag fick skavsår idag.(glömde att gympaskorna jag har ger mig skavsår om jag inte plåstrar fötterna. (Annars hade jag nog tvingat mig själv att gå ett varv till!) Så om mina skavsår blir bättre till imorgon så går jag igen!
Och den gången blir det två varv!

Någon som vet hur långt ett varv på källbrinks spåret är?

Kommentarer
Postat av: Anonym

1 km typ. ;p

2008-07-18 @ 23:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0