Resa

Usch vad det är trååååkigt att åka bil! Det är obekvämt, trångt, varmt, stelt.
Och det kommer det vara på bussen också!
Jag hatar bil och buss! Flyg är inte bra för miljön men tåg, åhh, tåg är verkligen bäst!
Det är bekvämt(are), ganska mycket utrymme. Jag röstar för tåg!

På tal om det! Hörde på radion att buss strejkn var över nu. Det är bra.
Nu har dom förhoppningsvis fått igenom det dom ville och kan börja köra igen
så pass beroende som vi är av buss.

Åkte som sagt ner till Öland idag och imorgon hoppas jag att vi åker iväg och "shoppar" lite, sen vill jag ligga på stranden och njuta. Ska jobba igen vecka 31 och 33.
Mer pengar till mig! Hör av mig senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0