Fan asså...

Här sitter jag på morgonkvisten. Vaknade kvart i sex och kunde verkligen inte somna om. Och med det samma började jag fundera. Först och främst hur kunde jag vakna nu? Men sen började jag tänka på min framtid. Har jag valt fel?
Om jag valt fel så är det försent att ändra sig nu. Och varför hoppa av när jag lika gärna kan få min examen och sen plugga vidare till något annat. Det får lugna mina nerver. Det går att plugga vidare. Ta det lugnt.
Jag tror att jag kommer älska det på gymnasiet så fort det börjar men jag kan ändå inte sluta att känna ångest över allt.

Sen kan jag inte heller hjälpa att jag känner mig avensjuk på allt och alla! Vad FAN är mitt problem?! Det är så jobbigt!! Jag blir galen! Vad botar svartsjuka? Har det något att göra med att jag har dåligt självförtroende. Eh. Ja? Förmodligen.
Jag behöver en self-esteem booster. Men vad kan det vara då? Den här ångesten är som en personidentitets period.
Ångest och förtvivlan all the way.

Drar till Åre imorgon förresren. Då får man åka bort och tänka på annat.
Ska bli underbart! komma bort och vandra, åka hanggliding, bada och ha kul.
Någon som vill komma hem till mig med lite godis och film för att pigga upp?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0