Träna

Igår hyrde jag film med Alison och filmen hamnade på mitt namn.
Vilket betyder att jag måste lämna tillbaka dom också.
"Nemas problemas" tänkte Nadja. "Det orkar jag!"
Så hon lånade sin mammas "tant cykel", satte sina hörlurar i öronen, satte på sin cykel musik (om det nu finns något sådant) och började trampa iväg till video butiken.
En liten raksträcka, en liten nedförsbacke, raksträcka, och en liten uppförsbacke och nu en liite längre uppförsbacke.
Nu börjar Nadja bli andfådd! Det är inte lite andfådd heller, det är riktig hes andfådd!
Vet inte om jag fått ärva mammas astma nu men notera ändå att hon kör på tröga växlar, men det har hon orkat förut! Vad är det här? Latbak!

Nej, så nu måste min powerwalk börja på riktigt! Imorgon bitti! *slå näven i bordet*
Då ska jag cykla till källbrink, och gå i spåret! Nu måste jag börja få ordning på kroppen! Undra hur långt spåret i källbrink är? Någon som vet? Nu jäävlaarrr!

Kommentarer
Postat av: Sara

Om du vill träna och tyckte att utomhusyoga lät kul (det är det!) så kan du testa det gratis varje tisdag hela sommaren. Det är klockan sex i Rosenlundsparken. :) Hoppas att jag ser dig där.

2008-07-01 @ 21:24:27
URL: http://siigurt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0