Solsken och fågelkvitter på Öland.

Solen skiner och fåglarna kvittrar och det är 28° i köket! IDag ska jag och Ellinor åka till en affär som kallas "Valles". Där har dom lite allt möjligt, så jag hoppas på att hitta bra grejer! Sen tänkte vi nog åka ner till hamnen och kolla runt där. Köpa munkar som vi gjorde hela tiden sist jag var här.

Under bil resan igår uptäckte jag att min älskade solbrillor gått sönder! Så jag får antingen hitta ett par nya eller åka tilbka där jag köpte dom och köpa ett par nya. Det är H&M brillor så jag förväntar mig inte direkt hög kvalité. Så är det.

Väntar på att få duscha. Ellinor är inne i badrummet och då kan det ta lång tid, men nu får hon inte duscha länge eftersom varmvattnet tar slut. Så..ja..nu vet ni det också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0