Nu, sju timmar senare...

...sitter jag hemma hos tvillingarna i deras säng. Men vilket helvete det ska vara att ta sig någonstans nu när det är buss strejk i hela stockholm! Ta tåget från stuvsta in till stockholm central och byta där ifrån till tunnelbana till skärhlmen, sen fick vi skjuts av Rubys kompis mamma. Anyway....ett helvete!

En annan dålig sak är att det blir ingen sommarkurs!! Jag blir galen! Jag hade sett fram emot det här sååå
mycket och nu blir det inte av! Anledningen var den att det var inte tillräckligt många som anmält sig. Och jag som
så gärna hade velat gåååå. EN HEL VECKA DANS, men min favvo lärare är nu inte på tapeten.
Då måste jag verkligen hitta på något att göra nästa vecka, vill inte bara ligga och dega hela tiden.

Fick brev från gymnasieintagning.se idag, och fy i helvete vad sent dom kommer? I alla fall så står det på tvillingarnas att dom måste skicka tillbaka en liten blankett där dom tackar ja. Medans min SYV, Annelie, sa att det inte behövdes. Förvirrad. Jaja, det ordnar sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0