Nadja <3 IKEA!

Jag bara älskar ikea! Jag kom på det igår när jag var där med Signe. Det är så bra på typ alla sätt!
Det är billigt, i princip allt är snyggt och det är smart också! Man hittar det man vill ha och sen hittar man också som man inte visste att man verkligen behövde! Idag har jag i alla fall vart där och fyndat!

Under många år har jag velat göra om i mitt pytteys rum och nu ska jag skrida till verket eller vad man nu säger. Jag menar att nu ska jag få ordning på mitt rum! Mitt rum kommer ha ett temat Svart/Vitt/rRandigt och med inslag av starka färger lite här och var. Dom lila väggarna skall väck!
Så dom kommer bli "fräscht" vita. Och så vill jag har det här på någon av mina väggar. Sedan så kollade jag in en snygg byrå i svartbrun. Perfekt! Sedan införskaffade jag en ny matta och så hittade jag en snygg ny lampa! Det blev den eftersom den gav mest ljus.
Sen bara för kul så köpte jag en lucky bamboo med en liten knorr längst upp, fast min är inte fullt så knorrig. Och en ny kruka med smala ränder.

Så, jag hoppas att mitt rum blir i ordning gjort så fort som möjligt! Min pappa och jag ska köpa färg så snart som möjligt och sen får jag träna på min måleri karriär!


Juste ja. Klippte mig inte igår. Men idag så blir det av! Jag har en tid klockan tre idag.
Så jag och Signe gör sällskap ner till Murres. Muy bien!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0