Jag lever!

Förlåt att jag inte hört av mig på ett tag! Men som sagt har jag vart i Åre. Jag kan berätta mer om det sen men nu bara en liten uppdatering! Och sen inte haft någon större ork med det hela. Just nu jobbar jag. Trist. Jag vill verkligen inte jobba längre. Det är sååå tråkigt..... Men snart är veckan slut. Hoppas det går fort. Här i familjen har vi matkris! Det finns inte en enda lite smula här i huset. Och det som finns är bara äckligt och oätligt! Och så får man konstiga blandningar när det finns lite utav allt. Men imorgon blir det storhandla! <3Yeeeess!

Kommert inte använda laptopen på ett tag för vi fick hem en räkning som var ganska stor.He.he.(Mamma vet inte vad hon köper kan jag ju säga till mitt försvar, för det gör hon verkligen inte) så det blir till att använda den stationära datorn och inte blogga lite ofta. På tre veckor ungefär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0