Ja, men hejdå då!

Ellinor kom hit idag när jag satt på trappen och frågade mig om jag ville hänga på till Öland. Lite sådär spontant sa jag javisst och imorgon åker vi. Dom kommer hit och hämtar mig vid nio tiden.
Kommer vara där i ca 4 dagar och det kommer kännas skönt att få lite miljöombyte, börjar tröttna på Huddinge och Stockholm.
Fast på Måndag när jag ska hem ska jag bara spendera tid på en buss från 7:00 - 14:45!
Det är nästan 8 timmar!!
Men som tur är kommer jag ha datorn till hands och så även min mobil så det är bara ringa, tveka inte, jag kommer ha tråkigt! Hoppas bara vi har åksjuke tabletter hemma! Annars får jag bara försöka sova större delen av resan.

Jaa...det var väll det. Ska tillbaka till Signe snart, hon skulle tydligen iväg på middag.
Har nu hunnit äta en glass, en till ligger och väntar i Signes frys. Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0