Idag bär det av!

Mot Norrtälje/Koholma! Det var tänkt att åka "sällis"(?) med Sagas syster Kajsa men så är nu inte fallet och jag ska klara mig dit på egen hand. Vilket kommer bli spännande med tanke på att när jag reser brukar det bli fel. Men nu har jag chekat Sl.se ca hundra gånger, har det uppskrivet i mobilen, så nu kan jag bara inte tappa bort mig!

Jag tror jag har blivit sämre på att packa...För två år sedan var jag en grym packare! Jag skulle till Åland i en vecka och tog bara med mig en ryggsäck i medium storlek. Visserligen fick man kämpa och slåss med väskan för att den skulle öppna sig på rätt ställe, istället för någon söm på ryggen. Men det var ändå lagom packning. Det är inte förrens man kommer fram och bo satt sig i några dagar som man inser vad man inte behövde ta med sig. Nu ska jag se om jag kan packa. Jag får inte ha tappat min "pack styrka"!

*packa, packa, packa*

Nej då, Jag har inte tappat det! Tror jag. Nu har jag packat för Koholma i fyra dagar. Funderar på om jag ska ta med mig datorn eller inte...ÅH nejj! Upptäckte just att det var ett ganska så stort hål på min väska! Får laga med säkerhetsnålar!
Så, nu är det lugnt. Men som sagt vet inte om jag ska ta med mig datorn eller inte. Beslutsångest!! Äh, jag tar med den och sen får jag se. Som sagt så är det inte förrens man kommer fram som man upptäcker vad man inte behövde ta med sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0