För alla som har slutat nian -08!

Allmänt;
Vilken skola gick du i:
Tomtbergaskola
Vad hette din klass: 9a
Kommer du sakna din klass: Inte alla, men vissa stunder och några människor.
Kommer du sakna dina klassföreståndare: Nae, inte direkt, men några lärare i alla fall!

Dig själv:
Vad hade du för slutbetygs-poäng:
265
Är du nöjd med dina betyg: Jadå!
Antal sena ankomster i nian: Vem räknar?
Din roll i klassen: Jadu...vet inte, det får andra bedöma!
Favoritlärare: Musik läraren, Daniel! Alltid rolig. Några till också.


Din klass:
Vem i klassen var..
Roligast:
JAG! Nej, det tror jag inte..
Smartast: Sara och Johanna helt klart!
Töntigast: Typ hela klassen i stort sett! hahah
Snällast: Johanna tror jag. :)
Gladast: Jag vill nog säga att jag var en av dom glada typerna, men mest nog Alison!
Mest deprimerad: det var några jag uppfattade som deprimerande.
Snyggast: oj...Mina vänner! ;P
Fulast: Heeemliiiis
Bitchigast: HAHA! Nae, det är också hemligt. ;P


Kommentarer
Postat av: linda

Töntigast: Typ hela klassen i stort sett! hahah



HAHAHAHAHAHHAHA

2008-07-30 @ 13:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0