Det var bättre förr.

Jag satt och läste lite av mina gamla inlägg idag och tycker nog att jag var "roligare" (i alla fall bättre) förr. Jag tror nog att jag tänker för mycket nu när jag skriver idag, vad vet jag. Då hade jag dålig stavning och kunde inte dela in i olika stycken och så. Whatever...

Nu sitter Ellinor, jag och Joel(Ellis kusin) och spelar "Crash Bandicot" tror jag det heter.
Det är en räv i blå jeans och galet uppseende. Kul! Nästan..

Köpte lite akvarelfärg, penslar,målarduk och hårspray idag! Mer shopping imorgon. Det blir min sista dag på Öland, sen ska jag åka buss i 8 timmar. Gud så spännande! Nej, usch, inte alls!! : ( Nu ska jag kolla lite mer på när dom spelar spel.

Kommentarer
Postat av: Linda

de spelet är skitkul ju :D fast bara att kolla när andra spelar för jag suger :P

2008-07-06 @ 15:46:17
URL: http://bbaggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0