Åre, här kommer jag!

Nu är jag redo att åka till Åre för första gången i mitt liv! Yaay! Ska bli spännande!
Ska bli skönt att komma bort också. Ja, jag vet att jag kom hem igår men jag menar att se ett nytt ställe! Nu är väskan i alla fall packad och jag hoppas att jag tagit tillräckligt med kläder för max sju dagar.
Finns tydligen badhus (och badstrand) där och det lär ju bli kul för komplex flickor som jag! Vet att man inte ska tänka på sånt och allt det här snacket om att man är fin som man är allt men vem vågar chansa?
Så jag har packat ner mina badbrallor. Mina långa, täckande badbrallor. För med Emma och hennes väldigt vältränade kropp bredvid min inte iögonfallande blek feta kropp är ingen self-esteeme booster direkt. Men det får det bli ändring på, någon gång. Senare. Snart. Eller nått. Vafan hände med mina powerwalks? Jenny...vi måste prata om det här! Haha!

Åh nej, kom på att jag jobbar nästa Måndag. Yay...
Nae. Verkligen inte. Men det är ju värt det efteråt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0