maah! <3

emma säger:

jag gillar dig extra mycket idag nadja, vet du det :D?

Nadja säger:

nej det visste jag inte, men vad glad jag blir! :D <3

Nadja säger:

varför?

emma säger:

vet inte :D

emma säger:

du är en så bra människa och är riktigt glad att jag har dig !

emma säger:

det har jag aldrig sagt förut (a)

Nadja säger:

naa! Vad glad jag blir! <3känns så skönt när folk säger så till mig! taack<3

emma säger:

haha du förtjänar att höra det :D

Det är sånna här spontana grejer jag äääälskaaaar! :D
Att folk säger vad dom tycker :) Vill ha mer av det och ska ger mer ut av det i fortsättningen! <3

emma<3

Kommentarer
Postat av: Emma

haha ,

2008-01-22 @ 21:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0