Just chillin'

Igår var sjukt mysig kväll. Eller först och främst hade jag dans, och gruppen har blivigt sjuuukt liten, så jag vet inte riktigt vad jag kände på den första lektionen. Men anyway..Efter det så skutta jag hem till Emma och så badade vi i hennes bubbelbadkar och lyssna på en massa random musik från när vi var små typ som, A-teens - Gimme,gimme,  Mambo No. 5, och vacker utan spackel.m. fl. Efter två timmar så gick vi upp och började bädda för natten och satt sen uppe och kollade på School of rock, var så himmla trött när vi skulle sova, och emma var pigg. Så efter ett tag så lyckades man somna.

Vaknade att emma gick på toa, klockan var 12.någonting, kände mig helt slut i kroppen, den känndes bortdomnad.
Gick upp, käka frukost, dega, såg på Linas kvällsbok, köpte godis, såg drömkåken sen så gick jag hem för hon skulle få gäster.
Så nu har man suttigt här ett tag och laddat upp bilder på bilddagboken. Borde gå ner och vara lite social med mina föräldrar just nu.

Förresten så pratade jag med Saga igår!! Hon hade 10 minuter kvar på internet i thailand. Åh, det var så kul att se henne, lika söt som alltid var hon också, bara lite rödare, ha. ha.<3 Längtar tills hon kommer hem, men det gör vi alla! Men snart såå! : DD

saaaga :D
Saga live från Thailand! <3

                                                                                                                                                                 /Nadjuff

Kommentarer
Postat av: josefine

Jag vet inte riktigt. Surfa runt lite och rätt som det var så klickade jag in mig själv här!

2008-01-13 @ 11:21:05
URL: http://lindebergjosefine.blogg.se
Postat av: Saga

jag alskar mina fina posar under ogonen.

2008-01-13 @ 16:55:46
URL: http://krullethelgonet.blogg.se
Postat av: Twinkle Trixabelle

Ja fick tag på din blogg när ja bläddrade bland olika kontakter. Ja hittade dej o tyckte du verkade intressant. =)

2008-01-13 @ 20:20:38
URL: http://twinkletrixabelle.blogg.se
Postat av: Twinkle Trixabelle

De e la klart du e intressant. =)

2008-01-14 @ 16:51:17
URL: http://twinkletrixabelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0