"I'm not dead"

Tänkte bara göra en liten uppdatering.
Idag var det mesta chill, såg på en film på biologin som handlade om livets under eller vad det nu hette, handlade i alla fall om hur ett embryo utvecklades och sånt där med ägget/barn saker.Inte kul, somnade nästan.Annars har det inte vart någon ansträngande dag.

"Min" Saga Carlsson har kommigt hem från Thailand! Ser fram emot att träffa henne snarast! : ) <3
Vad mer då? Ja, för dom som är intresserade så har signe fått börja i min dansgrupp, och det är jag glad för, eftersom vi är bara nio stycken och jag känner i princip ingen. ja..

Längtar som fan till helgen! : D helghelghelg.
inte mitt bästa inlägg, men whatever.
/Nadjuff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0