Efter som att alla gör en sån här sak sågör jag det med.

Nadjas 2007...


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Till och från.Bryr mig inte så mycket om dom.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Inte vänner men kusin.

4. Dog någon som stod dig nära?

Ja, tyvärr.

5. Vilka länder besökte du?

Åland, hahah.

6. Är det något du saknat år 2007 som du vill ha år 2008?
Ja, förmodligen, och det lär jag ju märka.

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
Kommer inte ihåg datumen men sommarlovet garanterat!

8. Vad var din största framgång 2007?
Mina betyg om något.

9. Har du varit sjuk eller skadat dig?

Japp.Öronbarn som man är.

10. Bästa köpet?
Vet inte riktigt,det jag är glad över är kameran och moppen men det har inte jag köpt.

11. Vad spenderade du mest pengar på?
Säkert McDonalds, godis, usch.

12. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Alltid. :)

13. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
Det är många, kan inte låtitlarna, dom är ovisentliga.

14. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Det har gått i vågor men jag tror att jag kanske vart gladare.:)

15. Vad önskar du att du gjort mer?
Tagit vara mer på tiden med alla kompisarna.

16. Vad önskar du att du gjort mindre?
Svullat! Herregud. :P But god I love it!

17. Hur tillbringade du julen?
Hemma hos farbror med kusin,pappa och farbrors fru.Och deras hund.

18. Blev du kär i år?
Nix. Det är mitt nyårslöfte nu, hahah!

19. Favoritprogram på TV?

Lost, Desperate Houseviwes, Ugly Betty, Simpsons.

20. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Det tror jag inte.

21. Bästa boken du läste i år?
Läste många böcker i år,Linas kvällsbok 1&2 är väll bland favvoriterna.

22. Årets bästa film?
Det får nog bli..supersugen, haha!

23. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Var i skolan, firade hemma med familj och släkten.

24. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Det gör det säkert.

25. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Letar fortfarande.

26. Vad fick dig att må bra?
Mina kompisar, alltid. :]

27. Vilken kändis var du mest sugen på?
Ingen speciell.

28. Vem saknade du?
Kompisarna när dom var bortresta och så.
                                                                                                                                                                /Nadjuff


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0