3 Januari 2008

Känna så konstig att det redan är 2008...Känner ångest över det, att det har gått så fort.
Nytt år, ny början, ny start. Det här året kommer det hända mycket... Jag går sista terminen i nian, nationella proven, söka till gymnasiet,sommaren i år skall göras till den bästa sommaren! Sen ska man börja på gymnasiet och ladida...usch, har ignen lust... : (

Igår var det fika med kompisarna. Det var mys trots att det var kallt. Gick vidare hem till jenny..ja juste det ja! Emma är ju hemma nu! :D Hon är typ orange jämfört med mig.
Anyway...hem till jenny, där färgade emma håret brunt och det blev sjukt snyggt! :) käka lite sen gick vi hem till moí och kollade på tv. Signe sov här. What can I say more?sitter mest bara här och slöar.Herregud vad mycket snö det är här nu, bara under en natt har det blivigt en decimeter eller så, har inte vart ute ännu men mycket snö är det.

Måste dammsuga mitt rumm någon gång, har inte gjort det sen förra året!(ha.ha.)det är allt bra dammigt.
Någon som kan komma på en bra ursäkt till varför jag ska får källar rummet?
Gott nytt år, god fortsättning och allt sånt där! /Nadjuff.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du vill bo i källaren för att slippa sova i en garderob nästintill dina föräldrars sovrum (så att du kan smita ut på nätterna :D) hahahaha.

2008-01-10 @ 22:28:54
URL: http://principles.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0