26 Januari.

har inte skrivigt något på länge så jag tänkte väll sumera förra helgen för den var bra och denna..:)

Förra veckan:

Fredag;
Var hos Paulina, träffade Saga och en massa andra människor man inte träffat sen, evigheter!
Lördag; Städade hos paulina.skura,putsa,ställa tillbaka saker,panta. Sen var jag hemma och hade en väldigt låg socker(snacks) rik lördag.Inget godis,ingen oboy, inga popcorn.uuuuh...
Söndag: Fika med Ruby,Emma och Jenny, på kvällen kollade jag och Ruby på emmas handbolls match! hon var gryym!

Den här veckan:

Fredag;
okej skoldag.gick hem till signe, dans(jag ska dansa till sagan om ringen!! :D)spelade tomb raider med emma och signe, vi var så bäst! :D CHEKPOINT!
Lördag; Dans, vidare till signe och spela tomb raider en snabbis, gick till emma, baka kladdkaka, vänta i evigheter,se på vänner, hyra film, gå hem.:)
Söndag: Får se vad som händer...
Måndag; Har hemkunskap medans andra halvan av min klass börjar med det muntliga provet i nationella svenska.

I onsdags var jag i stan med Emma! Började halv tio och är i stan redan kvart över tolv, känndes skönt att vara där så tidigt så man slipper allt folk som kommer och går efter jobbet. Köpte ett svart linne,en svart t-shirt med ett tryck på av ett grönt träd med texten "save the future" gjord i organiskt bomull. :D Sen köpte jag ett par nya jeans, och två par nya skor, allt var bra kap med tanke på all rean!
/Nadjuff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0