TRÖTT

Jag har inte vart hemma i helgen och jag känner att jag behöver det mer. Jag är så trött rent fysiskt. Har bara vart hos kompisar hela dagarna.Kommer bara hem, byter kläder eller liknande och så iväg igen. Det är inte så att jag inte gillar mina kompisar men jag behöver mer min egen tid där jag bara får sitta och slöa och inte göra någonting.

I fredags efter dansen (som för övrigt var BÄST) så åkte jag hem duchade och iväg till centrum igen för att träffa emma och adam. Vi hyrde film och det blev en film som hette typ motorsågsmassaken i texas eller liknande...Den var sjuuukt äcklig och läskig men kort.Men det var ändå en bra film. :) Sen i lördags hade jag också dans vilket var kul. Sen på kvällen åkte jag hem till tvillingarna där man träffade lite folk. Var inte så pepp på fest, var mest bara där för att vara med folk. :) resten av kvällen fortsatte bra och var ganska trött när jag somnade.

På söndag morgon åkte jag iväg till stan med saga och paulina för att fika lite grann på café 60. Åt världens färskaste dammsugare (den var i n t e god) och tog en varm choklad till det. Efter det kom man hem och var hemma i ca 20 minuter innan man skulle iväg igen och träffa emma och adam en gång till. :)

Nu sitter jag här hemma och har dissat mina vänner för att få lite egen tid. Har bara degat här framför datorn, ätigt baguetter och kollat på fråga olle m.m. När pappa kommer hem får han hjälpa mig med matten eftersom jag har matteprov imorgon, tror inte det kommer gå så bra...känns som att matte veckorna vi får är lite för korta för mig för jag är väldigt trögtänkt när det gäller matten.
USCH, känner att jag har så mycket i skolan nu för övrigt...Det är matten framför allt, engelska(jobbar dåligt), spanska(ligger efter), plus nationella proven. Nu kan jag inte vänta till att jag får börja gymnasiet!
(Om jag kommer inte på mitt första handsval.)

Annars så kunde jag inte skriva en "sex novell" på svenskan idag. Och nu är det inte sex novell utan en novell på sex ord. Kunde inte komma på någonting bra. Men whatever.. det var till er som vill veta.
/Nadjuff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0