Sportlov! FINALLY!

Som man har väntat och längtat. Men nu är det äntligen lov! SOVA, LATA och CHILLA med vänner.
Det är min plan nu över lovet eftersom att min och paulinas london resa inte blir av nu detta lovet.
Gud vad det ska bli skönt!
Nu ska jag berätta lite om vad som har hänt på senaste.
Idag så firade vi Maarit med tårta och blommor vilket blev lite stressigt till en början men det slutade bra i alla fall (förutom två besservissar, inga namn nämnda).
Fick också tillbaka den svenska nationella delen och jag fick MVG på A,B och C delarna!
Det blev jag väldigt glad för. Kände att den skriftliga kanske inte var den bästa då men lyckat blev det i alla fall!

Idag fick jag också ett brev från gymnasieintagning.se om ett s k "färdighetsprov i DANS".
Den andra april 8.00 - 17.00 sjukt länge men kommer nog vara en väldigt rolig dag!(gör provet tillsammans med signe thank god! hade inte velat vara alldeles ensam..)

Idag är det fredag och nu börjar lovet, yes,yes,yes! Emma,signe och jag gjorde ronja rövardotter vår-skrik två gånger när vi kom ut på skolgården och alla var små happy faces med solen i ansiktet. Man märker att det börjar bli vår nu. Till och med väderföräldrarna beter sig lite bättre. Ikväll blir det fredags dans som är bäääääst, skojar inte! Vet att jag nämner det varje gång jag pratar om fredagar men kan inte hjälpa det. Sen på lördag blir det barnkalas hos Ellinor, hon kommer inte få någon present av mig då men hon vet vad hon ska få och hon får det "senare". Sen på söndag fyller Emma år! EmmaPemma. 8 } grattis tusen gånger om till henne! <3
PELLE! / Nadjuff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0