Pms står för "problem med snällheten"

Tänkte göra ytterligare en sumering av helgen. Bara för att jag känner inte för att skriva något vettigare eller något som har någon mening överhuvudtaget! Så ni får leva med det.

Fredag: Efter dansen åkte jag hem till sagas fina boning och kollade på lost tills vi somnade. ; )
Lördag: Vaknade hos saga, iväg till dansen, pallade inte åka in till stan så jag åkte hem och sen vidare i snöstorm med emma och signe till huddinge och träffa grabbarna grus fredrik och adam. In till stan. Beställa bio biljetter till "Juno" och vänta i typ tre timmar eller nått på att filmen skulle börja. Hem till emma, och chilla och sånt där! ;D
Söndag: Har inte sovigt många timmar i natt, inte bra...Anyway...Vakna hos emma, frulle, film och sen gick jag hem.
Sitter nu och pratar med Jenny och det kanske blir lite mysigt fika inne i stan. Mensvärken(for your information...) ska fan i mej inte stoppa mig, haha! Sen m å s t e jag träna på dom dumma ekvationerna som jag måste kunna snarast! Imorgon blir det lite nationella, men "det ordnar sig, det gör det alltid!"

Vet inte om jag är så förtjust över att det kommigt en hel del massa snö under dagen, men det var i alla fall fint när flingorna singlade ner från den gråa himmlen. Mys pys på ett jobbigt sätt kan man nog uttrycka det.Nu blir detta punkt. Vi hörs! ;)
Give me more Ipren!! /Nadjuff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0