Och så börjar hon igen...

Det finns så mycket omkring mig just nu, men jag väljer att skriva det en annan gång."jag skriver det senare" för om jag skulle skriva allt nu skulle folk tro att jag hade käkat bokstavslaxeringsmedel eller nått! Men det jag tänker ta upp nu är att jag har presis gjort min sökning till gymnasiet. :) Tyckte att 1 Februari lär som en bra start på slutet.
Gud vad sorgligt det lät men är så pepp på gymnasiet men kommer dö på skolavslutningen...

Den här helgen kommer bli så braaa!Nu blir det bara vanligt hängande med mina vänner!
Ikväll blir det dans,åhhh, ni som dansar ver hur mycket man brinner för dansen när det känns såhär! Älskar att dansaaaaaa, mina fötter kommer aldrig sluta dansa kan jag säga er!
Sen efter dansen blir det LOSTmaraton med min saga som jag inte träffar på några veckor! :)

Sen på lördag blir det dans igen, vidare till stan och kolla på billiga jeans på weekdays sen ska jag på bio med emma,fredrik och saga om hon nu vill, och har pengar. :)

söndag vet jag dock inte vad jag ska göra..då får jag ta och göra ekvationer ochs ånt för att träna på till provet så jag kan behålla mitt G. hehe. Ja, så får det bli. Nu ska inget få sabba min helg.

Snart börjar vi med nationella proven på riktigt, nu gäller det, ingen återvändo men så hårt är det inte, mest bara ansträngade psykist och fysiskt men inget mer med det.

btw...som jag sagt förut är det många lärare som läser, kan inte alla bara skriva vilka ni är så jag vet.
Känns lite oroande att inte veta när jag sen träffar på er i min skola! Är bara kul och veta vilka folket är!
Eller, alla som läser min blogg kan lämna namn och en liten komentar om det nu ska vara en punkt.
Nu förväntar jag mig många kommentarer! ha.ha.
/Nadjuff

Kommentarer
Postat av: Andreas

Jag läser ibland :) det vet du, tror jag alla fall :P haha
Sjukt många kommentarer du har fått då xD
Det är ingen förutom jag som vill erkänna att dom läser än så länge :P

2008-02-03 @ 11:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0