12 Februari, Födelsedag!

Graaaaattis, grattis,grattis! Till Hasen som blir 16 idag!:D <3
Och förresten så glömde vi (jag) fira att jag har haft min blogg i ett år nu! :D Min egna lilla ettårs dag, haha.
Allt har gått så fort. Men ett år är ett nytt år och nya inlägg och sen ska jag försöka ragga upp lite nya läsare! ; )
Mina första inlägg handlade om att jag var hemma med öroninflammation, en bra och frisk start, haha.
Men det är alltid kul att sitta och titta tillbaka på vad jag har skrivigt. Vet inte om det har vart dom bästa inläggen men ibland så kan jag tycka att jag ändå var lite rolig då och då.Lite ledsen,glad,arg,sjuk,panikslagen och allt sånt där..för det mesta är det nog överreaktioner.

Jag har fått en del läsare också vilket är kul med tanke på att jag trodde att ingen skulle läsa denna 'meningsfulla' lilla del av det stora internet. Men det är lärare och vänner och sen har jag även haft främmlingar som läst.
Bloggen har vandrat runt på tomtbergaskolan mellan olika lärare...Från svenska till fysik och engelska m.m. Men ni får väldigt gärna säg hej också! ha.ha. Och den har vandrat vidare till vänner som också har en egnen blogg nu.
Ska inte säga att det var tack vara mig, verkligen inte..det var deras egna initsiativ och jag läsar deras.Fortsätt att skriva på allihopa!

Just nu sitter jag vid en dator(dah?) på huset och lyssnat på trummor,piano och gitarrer i dålig synk, nej det var elakt sagt, dom spelar jätte bra, det är bara jag som överdriver.Ska inte klaga heller, jag hade inte vart bättre!
Det finns inget att gå in på, på den här dator..allt är låst så jag fick söka mig till bloggen och skriva ett litet inlägg när jag ändå inte gör något vettigare. Och jag hatar det här tangentbordet som dom har! Bara så ni vet det.
Skriver någon annan dag! Grattis till Hasena igen och ett litet hurra för mig så hörs vi igen!

ONE YEAR! /Nadjuff


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0