Onsdagen den 17 December

Nu är det inte mycket kvar i skolan tills det är lov! Närmare bestämt 2 dagar! Och idag är det 1 vecka kvar till julafton. Längtar galet mycket! Har inte mycket att skriva egentligen, har liksom tappat suget på sistonde. Känns inte som att det är så många som läser det jag har att skriva. Kanske ska ta en paus? Får väll se hur det blir med det...
I skolan så städade vi idag. Nu är det ett rent och blankt golv i våran lokal Mycket tjusigt!

För övrigt så var jag nere i danssalen den här kvällen men Saga och Nikita. Vi började på en ny koreografi till i vår/sommar. Kanske tidigt men då har vi mycket tid och det kan vara bra när inte alla har tid, kanske har mycket i skolan och sen så ska det bli bra också! Det blir ett Gorillaz medely! Vi har valt ut några bra låtar och jag tror att det här nummret kommer bli nice! Nu måste jag duscha. Imorgon har jag sovmorgon! Feeeett skönt!


Had'e Bäst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0