Nedräkningen har börjat!

Om 4 dagar får jag jullov! Om 9 dagar är det julafton! Allt har gått så himmlans fort! Var tog all tid vägen någonstans??
Jag kan ju berätta lite allmäna saker som jag inte har berättat. Som t ex var jag på teater igen med Saga! Vi såg "Vem är rädd för Virginia Woolf?" Där var bla Pia Johansson och Dan Ekborg med. Den var jätte bra tycker jag. Fast hela pjäsen är som ett stort gräl rakt igenom men då och då får dom in lite bitter humor också!

Annars så är det väll egentligen inte mycket mer vesentligt. Jag längtar till lovet väldigt mycket. Bara slippa gå till skolan lite grann i någon vecka. Kan det bli bättre? Nix. Nu ska jag borsta tänderna och greja och sen gå och slagga, är fett trött.

God Natt Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0