I skolan.

Sitter på svenskan. Är klar med alla uppgifter och då har jag tid att bara sitta och glo. Fick min frånvaro lista. Borde gå på engelskan lite mer, där har jag som mest frånvaro. Men det är så tråkigt, det går bara inte! Men jag vet att jag kan bara jag vill.  Och det är inte värt det att slösa all den här tiden. För jag vet att jag inte kommer vara målare fram tills jag dör. Måste får bra betyg så jag kan plugga vidare på någonting senare. Nu har jag gått väldigt lågnt in i framtiden men jag har tid att prata om det här nu, jag har ändå inget att göra.

Resten av veckans planer ser ut såhär:

Idag, Torsdag;
Har egentligen ingenting planerat. Efter skolan ska jag hem och slagga och städa.(Jag säger hela tiden att jag ska städa men det gör jag inte, men snart måste julstädandet i mitt rum komma igång! Det här går inte längre.

Fredag;
Eftersom att dansträningarna är slut så är helgerna ganska fria så det är planerat som så att vi kommer vara några tjejer hemma hos Emma och ha en liten julmiddag. Hela det gammla tjejgänget. ( Åhh, i Tisdags var det sådär nostalgiskt. Vi var i centrum och planerade och hade jätte kul!) Jag är verkligen taggad för i helgen. Vi ska ha julklappsbyte också. Alla köper någonting på max 50 kr, sen lottar man ut vilka som ska få vems julklapp och så blir alla glada och nöjda. Ha. Ha.

Lördag; Jag ska på teater med Saga! Vet inte vad den heter men om jag inte minns fel så är Pia Johansson med. Och då kan det bli roligt! Åtminstonde riktigt bra! Det tror jag.

Söndag; Den absoluta sista gången som jag kommer dansa på sceen för den här terminen. Det är runt klockan halv två och halv fem tror jag. Är inte riktigt säker på den punkten men om det är någon som vill komma och kolla så skriver jag ner det senare!

Förresten blev det ingen klassåterträff i söndags. När jag och Signe var beredda på att åka in till Odenplan och fika så var alla tydligen påväg hem redan. Vet inte om det var många som hade kommit men det var tråkigt att man missade det.
Nu orkar jag inte skriva mer. Känns bara som att allt blir ett enda "blurr". Stökigt liksom.

Tack och hej, leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0